Kameralı chat

Dünyada nÜcretsiz kameralı chateredeyse on yıla yakın bir zamandır kullanılan fakat ülkemizde heniz 4-5 yıldır bilinen, kameralı sohbet, kameralı chat, artık pekçok sitede entegre bir şekilde kullanılabiliyor. Böylelikle karşınızdakini kameradan görebiliyor ve sesini duyabiliyorsunuz. Bunu çoğumuz biliyoruz ama bilmeyenlerde var elbette. Video chat imkanını artık arkadaşlık siteleri de kullanmaya başladı. Üyeleri bire bir görüştüren, bayan partner ya da erkek arkadaş ınızı, karşınızda canlı bir şekilde görüp güven olgunuzu destekleyen bu sistem, arkadaşlık ve evlilik siteleri nde çok önemli ve aranır biz özellik haline geldi. Artık site promosyonlarında kameralı chat özelliği özellikle vurgulanarak, üyelerin dikkati çekiliyor.

Öncelikle bayanlarla kameralı chat, ya da kızlarla video chat denilince akla sadece güvenilir birkaç arkadaşlık sitesi geliyor. Bunlardan en yeni ve genç olanı cumartesi.com. Bizzat yaptığımız demelerde chat in gayet hızlı ve işlevsel olduğunu gördük.

Bayanlarla kameralı chat, ülkemiz erkek kullanıcılarının ve dünyadaki tüm kullanıcıların önem verdiği bir özellik. Bir dostluk sitesi için neredeyse olmassa olmaz diyebileceğimiz bir uygulama. Fakat bazı umut tüccarları birtakım sahte programlarla, bu msn de de yapılıyor. Kızları sanki kamerada soyunuyormuş gibi ya da striptiz yapıyormuş gibi sizlere aksettirebiliyorlar. Buna dikkat edin ve karşınızdaki bayanla kameralı chat yaparken mutlaka ona canlı olduğunu ispat ettirin. Örneğin eliyle 2 yapsın kulağını tutsun ki gerçek olduğunu teyit edebilesiniz. Sahte bayan profilleri derken sahte msn görüntüsü ve sahte video chat, internette kısa yoldan para kazanmak isteyenlerin gözde dolandırıcılığı oldu diyoruz aman dikkat. Herkese bayanlarla ücretsiz chat ve kameralı sohbet dileklerimle. Yeni yazımızda görüşmek üzere bizi takip etmeye devam edin.

21 responses to “Kameralı chat

  1. güzel bayan lar sizi bekliyorum askerim adanada

  2. selam . nasilsizniz guzal bayanlar siz bekliyorum iran turkmeniam .

  3. 31 yasindayim istanbuldan bayanlar eklesin..
    erkanist78@hotmail.com

  4. beni anlayan sevgide kusur etmeyen iyi bir bayan arkadaş arıyurum satkıdada kusur etmeyen beni gerçek sevecek bir bayan arıyorum

  5. Selam arkadaşlar ben funda almanyadan yaş 24 bu siteyı goog le de buldum çok güzel site çok beyendim butun arkadaşlarımada tavsiye ederim harika bir site bu siteyi acan arkadaşımıda opuyorum super sin cnm çok sevdım ve yorum bırakmak istedım cnm optum byyyy

  6. araplara bayılyorum hele siyah saçlar aiyak ğozlere sonunda arap kiziyla evlilie duşunuyrum

  7. selam ben 39 yaşında ve 5 senedir ayrıyım boşandım tekrar evlenmeyi düşünüyorum.allah a şükür durumun iyi evim arabam kendi iş yerim var bunlar tabi sevgide aşk da söz konusu olmaz ama çalışan biriyim ve iyi bir bayanla, yaşıma uygun boşanmış olabilir ibadedi olan temiz yürekli olması dileğimdir arıyabilirsiniz tel 0538 300 9222
    metinbakar@msn.com
    05452586464

  8. slm benimle arkadas olmak isteyen dürüst bayanlar hemen tanısalım.cep nosu:05443861745 ten aranayabilir.

  9. slm benimle tanısmak isteyen zengin dul bayanlar 45-55 arası olsun.benim yasım:30 yalan söylemesın.ciddi düşünenler dürüst bana hayatımı yasatacak.beni sevecek uzun süreli askımı arıyorum.mail:deltabrown@mynet.com veya cebım:0544 386 17 45 arayın.tanısalım.canımm…

  10. resimdekinin fiziği mükemmel

  11. 34 yaşındayım farlı hecanlı arkadaşlıklara acıgım evli bekar farketmez ne itediyini bilen olsun tel 0555647 25 14

  12. eğlenceyi seven bayanlar bekliyorum

  13. slm bayanlar tanışalım ben 24 ankarada tanışalım tel 05352611619 msn dolunay_0_6@hotmail.com

  14. İstanbul’da 44 yaşında olgun, güvenilir, bakımlı ve okumayı seven bir beyim. Dürüst, anlayışlı ve güvenilir hanımlarla sohbet etmek ve tanışmak istiyorum. Eklerseniz sevinirim.
    Msn adresim: mehmet66_istanbul@hotmail.com

  15. merhaba yaşım 35 güzel bir bayanla evlenmek istiyorum :) sipariş gibi oldu ama gercek bu:)) hee bu arada hem güzel hem şık olmalı,
    imaj1913@hotmail.com

  16. 24ve 26yaş arası türbanlı hayata dair tüm haksızlıkların karşısında durabilecek asla icinde her kötünlüge karşı iyinlikle karşı verebilecek bayan arkadaş arıyorum karasevda_003@hotmail.com

  17. ben servet 27 yaşımdayım 18-25 arası bekar kapalı bayanları bekliyorum

  18. durust vede seviyeli bir sohbet icin burdayim kapali biri evliye yakinlik icersindee gercektende evliyi dusunen bir bayanla tanismak istiyorumm

  19. islamı yaşamakmı zor.yoksa agır gelen ne zenginmisiniz.size yol allah yolunda sevenleri sevin beni arayabilirsiniz

  20. haydi gelin şimdi

    ,

Bir Cevap Yazın

