Romanya bayan arkadaş chat

romanya bayan arkadaşİnternet üzerinden yapılan dolandırıcılılarda gerçekten sınır tanımayan umut tacirlerinin, son gözde konularından biri romanya, bulgaristan ve rus bayan profilleri ile kontur ve para avcılığı. Peki bu süreç nasıl işliyor? Öncelikle türk arkadaşlık siteleri aracılığı ile sahte fotoğraflarla, gerçek olmayan kadın profilleri açılıyor. Daha sonra bu profillerden telefon numaraları isteniyor. Dolandırıcılık bu noktada ikiye ayrılıyor. Türk hatları olanlar ve yurtdışı hatları ile yapılanlar. Numaranızı verdikten sonra bir bakıyorsunuz, Romanya kodlu bir telefondan size bir çağrı gelmiş. Heyecanlanarak hemen arıyorsunuz ve karşınıza bir bayan çıkıyor. Kimi zaman bozuk şiveli konuşan ses gayet inandırıcı.

Genelde hikaye şöyle başlıyor. Beni zorla evlendirecekler ya da Türkiye ye kaçmam lazım. Param yok bana para yolla, kontor yolla diyorlar. Erkek  kullanıcılara evlilik vaadi ile kandırıp, sahte fotoğraflarla akıllarını baştan alıyorlar. Bu bayanlarla chat sohbet yapmaya kalktığınızda sohbeti fazla uzatmıyorlar ve asla msn adresi vermiyorlar. Yapılan ip numarası araştırmalarında görülen sonuç, bu dolandırıcılıkların genelde istanbul başta olmak üzere Türkiye üzerinden yapıldığıdır.

Çok ama çok dikkat edilmesi gereken bu dolandırcılık türü ile ilgili tedbiri elden bırakmayalım, özellikle tanımadığımız kişilere telefon ve diğer bilgilerimizi vermeyelim. Sahte profil resimleri ne kanmayalım. Yoksa romanya bayan arkadaş ya da bulgar kızları ile chat yapacağız derken, eldeki bulgurdan olmayalım. Bizen uyarması takdir sizlerin.

27 responses to “Romanya bayan arkadaş chat

  1. çok çekiciyimditr

  2. slm ben serkan nasılsınız iyimisiniz.ben romanyalıyım.ama istanbulda yaşıyorum.babam ve amcalarım romanya braşovdalar.amcalarımın romanyada

  3. selam ben hakan almayadayim sizinle tanismak istiyorum

  4. merhaba ben istanbuldan zeki 44 yaşındayım hayat arkadaşı arıyorum ve dulum 25 32 arası bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum romen olsun çamurdan olsun

  5. gerçek aşkı yaşayacak bayan arkaadaş arıyoprum 16 19

  6. slm ismim davut rumaynada yaşayipta turkiyede olan veya şuanda romanyada olan kişilerle tanişmak istiyorum sin_eater__@hotmail.com şimdiden tşkler

  7. slm ben murat gerçek anlamda evlenecek bir insan arıyorum ama ciddi bir arkaşlık ve ileriye dönük bir insan arıyorum bir.daha.aslla@hotmail.com

  8. romanlar da baya güzel

  9. slm ben yakup evlılık dusunen bayanlar ekleyebılır yakup-42-34@hotmail.com

  10. romanya uyruklu bayanlar dolandırıcı bazuk türkçe aksanlı e mail adresi yildizguzeli29@hotmail.com lütfen dikkat tuzağa düşmeyin

  11. bizimle türkiye de 30 40 yaş yaşsyacak bayanlar

  12. merhabalar ben kemal 32 yasındayım,178 cm boyum, 85 kılom,siyah saclı,acık kahve rengi gözlü cok duygusal,merhametli,sevecen,bakımlı,temiz,yakısıklı bierkeğim.! arkadas olmak veya sohbet etmek isterseniz ben burdayım. yas onemli degıl tum bayanları bekliyorum. 0541 556 48 10 msn adresim: birgecelik_ask1978@hotmail.com

  13. gercek evlenecegım bana uygun bırını arıyorum

  14. ben evlenmek istiyorum fizik öğretmeniyim tüm adaylara duyrulur

  15. slm ben ıst umranıyedan 1964 dogumluyum kendıme ayıt ısım ve evım var benımle uzun sure yasayacak turk yabancı yasıma uygun bayan arıyorum zayıf tercıhım 0537,777,20,78,naci_1964@hotmail.com danda ulasın

  16. merhabalar bende suan bır romanyalı bayanla konusuyorum teloefonla ınternetten anlamıyor bır arkadası benım telımı bır sıteden almıs. 2 aydır konusuyorum ama para muhabbeti gecmedı aramızda. yanı dolandırıcı oldugunu düzünsem bıle herseyden önce allaha havale et benı dıyor sana bır yanlısım olursa ama banada sende bana bır yanlıs yaparsan bende senı allaha havale ederım dıyor anlatıyorum ona romanyadan bole turklerı kandıranlar varmıs para ıcın .. oda bana dıyorkı turkıyedede romanları bulgarlar yanı bayanları kandırıp turkıyeye getırıp pazarlıyorlarmıs fılan dıyor oda benden korkuyordu ama guven konusunda bır sorunumuz yok.

  17. boyle bır konu ıle ılgılı bılgısı olan yada olmayan bırı ıle bu konusu konusmak ısterım

  18. slm ben adanadan fatih 1973 dogumluyum 6 yaşında kızımla yaşıyorum evlilik düşünen bayanların aramalarını bekliyorum

  19. I want to married wıth 35 -40 years old romanian lady

  20. slm tanışalım mı ben şanlıurfadan bekliyorum bayanlar

  21. ben romanyalı birkızla konuşuyorum 2 aydır hiç birkere para muhhepeti geçmedi aramızdan günde 3 kere telofon açıyor akşamları msn konuşuyor ben dedim sana para lazımmı diye ayır dedi senin paranı alırsam bana aram diyor

  22. ———— [ Gönderenin bilgileri ] ————
    E-mail : muratkavalci@hotmail.com
    İrtibat Tel : 05356024728 ve 05456107596
    İsmi : MURAT
    SELAM BEN İSTANBUL AVRUPA YAKASINDAN MURAT KAVALCI…AVRUPA YAKASINDA KENDİ DAİREMDE YALNIZ YAŞIYORUM..33 YAޤ 1.72 BOY VE 65 KİLOYUM..BEKARIM HİÇ EVLENMEDİM ..MESLEĞİM ÖZEL GÜVENLİK…3 DAİREM VAR MADDİ DURUMUM İYİ AMA MUTSUZUM…İMAMHATİP VE İLAHİYAT MEZUNUYUM…SİVAS-ZARA DOĞUMLUYUM…AİLEM SİVASTA YAŞIYOR….SİGARA DAHİL HİÇBİR KÖTÜ ALIŞKANLIĞIM YOKTUR…KAHVEHANEYE VE EĞLENCE YERLERİNE ASLA GİTMEM…BİRAZDA UTANGAÇ VE İÇİNE KAPANIK BİRİYİM…SÖZ VERİRSEM SÖZÜMDEN ASLA DÖNMEM…ASLA YALAN SÖYLEMEM VE SEVERSEM ÖLÜMÜNE SEVERİM VE SEVDİĞİMEDE TAPARIM…TEMİZ BİR AİLEDE YETİŞMİŞ KÜLTÜRLÜ BİR İNSANIM…SEVDİĞİME SADIK KALIRIM VE BAĞLANIRIM…BENDE ASLA YANLIŞ OLMAZ VE ASLADA ALDATMA OLMAZ…GÜNÜMÜZDE SAĞLAM KARAKTERLİ, DÜRÜST, İNANÇLI,TEMİZ, NAMUSLU VE HELAL SÜT EMMİŞ BİR KIZ BULMAK ÇOK ZOR…İNSANOĞLU ÇİĞ SÜT EMMİŞ, KİME İNANACAĞINI, KİME GÜVENECEĞİNİ BİLEMİYOR İNSAN BAZEN..BEN GENELLEME YAPMIYORUM AMA KIZLARIN BİRÇOĞU İKİYÜZLÜ VE NANKÖR…BEN ÇOK DARBE YEDİM,ÇOK YARA ALDIM AMA YİNEDE KENDİME OLAN SAYGIMI KAYBETMEDİM VE HAYATA KÜSMEDİM…EVLİLİK HAYALLERİ KURARKEN 20 MİLYAR DOLANDIRILDIM…KANDIRILIP TUZAĞA DÜŞÜRÜLDÜM…AMAARTIK GERÇEKTEN MUTLU VE HUZURLU OLMAK İSTİYORUM…ARTIK BAZI ŞEYLERİN DEĞERİNİ ÇOK İYİ ANLIYORUM…EVLİLİK SORUMLULUKTUR VE BAĞLILIKTIR.BUNU TAŞIYABİLECEK TEMİZ KALPLİ BİR BAYAN ARIYORUM BEN..GERÇEKTEN SICAK VE MUTLU BİR YUVA KURMAK İSTEYEN, MUTSUZ OLAN VE MUTLULUĞA AÇ VE SUSAMIŞ BİRİYİM..AÇIKLAMALI MESAJ BEKLİYORUM…ARADIĞIM SADECE MUTLU, HUZURLU VE SICAK BİR YUVA…BENİ BEN OLDUĞUM İÇİN VE BENİ ÖMÜRLÜK VE ÇIKARSIZ SEVECEK BİR BAYAN ARIYORUM…. TELEFON NUMARASI VE İSİM BIRAKIRSANIZ SİZE DÖNERİM….YADA BANA EKTEKİ TELEFON NUMARAMDAN VE MSN ADRESİMDEN ULAŞABİLİRSİNİZ….ALLAHA EMANET OLUN….HOŞÇAKALIN…ÇİLEKEŞ SİVASLI-MURAT KAVALCI tlf:05356024728 ve 05456107596 ve mrtkvlc@hotmail.com ve muratkavalci@hotmail.com

  23. Bulgaristan-Romanya hattında çalışan tır şoförüyüm.Bayan arkadaşlarla tanışmak istiyorum.tr_05412795483 ro_0755173927

Bir Cevap Yazın

